äntligen

Morsan kom inrusandes i rummet nyss och sa att hon skulle färga och toppa mitt hår. Äntligen! Det behövs verkligen. Mit hår är hur risigt som helst efter plattången och färgen har börjat blekna så det här behövdes verkligen! Jag älskar min mamma. Och efter att mitt hår blivit fräsht igen så ska jag börja med hår inpackning för färgat hår och spray som man sprayar i håret innan man plattar det, alltså då som skydd mot plattången. Skriver när jag är klar! /Camilla


Den här sprayen använder jag som skydd mot plattången, lukat tuggumi. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg?:D

2009-05-18 @ 20:47:55
Postat av: Anonym

vart köper du den ?

2009-05-19 @ 22:03:23
Postat av: Anonym

vart köper du den ?

2009-05-19 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0