3 dagar kvar

Hej alla. Sitter här och har inte så mycket för mig. Vet ni? Jag drar om 3 dagar! Roligt, roligt. Ska försöka att blogga varje dag när jag är där borta, helst flera gånger om dagen ifall jag har tid till det. Vi kommer inte att vara inne så mycket. 

Nu sitter jag som sagt och gör ingenting nästan? Ska försöka att blogga mycket idag eftersom att det har varit helt stopp dom senaste dagarna. Men först ska jag ladda ner lite ny musik till Ipoden. Vi hörs senare! /Jana

Juste, glöm inte frågestunden! Vi vill minst ha lika många frågor som förra gången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Är ni oskulda?



2. Vad är era längsta förhållanden?



3. Hur långa är ni, och vad väger ni?



4. Camilla, varför använder du foundation nu? Det är varmt ute och vem använder foundation nu på våren/sommaren? Och varför har du så mycket ruffs? Fjortis?



5. Röker ni, dricker ni?



6. Hur mycket spenderar ni på kläder per månad?



7. Vilka länder har ni vart i?



8. Vart ska ni åka i sommar?



9. Blir ni lätt bruna?



10. Hur många gånger har ni solat solarium?



11. Tänker ni mycket på era utseenden?



2009-05-14 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0