20 minuter

Morsan kom nyss in med en stor fet påse med godis. YES! Min dag är typ räddad? Bra, kom iallafall nyss in. Vart ute i det sjukt sköna varma vädret! Har bara en fråga, kan det bli bättre?

Men jaja, var ju tidigare på bBrunos och solade. Idag blev det 20 minuter för bara 25 kr. Vill egentligen sola mer, men vafan? Haha, Snart om kanske en halvtimme ska jag få min grillade mast. Mums! Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt än, ska iallafall ut med mina älskling brudar. Vi går väll runt som vanligt, inget speciellt planerat iallafall. Men man vet ju aldrig? Nog om det här, har inget mer att skriva just nn. Men snart så! /Camilla



Visst är den här bilden typ GANSKA cool? Skit snuskig, men cool!
Ajuste, det är ju jag på bilden så klart den är cool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0