virus

mår skit dåligt. som ni kanske såg i mitt sista inlägg så mådde jag ju inte så bra. var på väg att bli sjuk. och ser man på! var nyss hos läkaren som berättade att jag hade fått virus och typ luftrörs katarr. det suger verkligen! serisöt. hur många gånger har jag inte varit sjuk det senaste halvåret!? gud, det tar kol på mig. alltså jag hostar tills jag spyr och kallsvettas varannan minut. låter rätt mysigt va? var inte i skolan idag. skulle aldrig klarat av det. fast det som gjorde mig mest ledsen var ju att jag skulle fira jana med favoriterna ikväll. men nej det kan jag ju nu inte eftersom jag har gäster; BAKTERIER! äckliga små jävlar. usch. men ifall jag inte bloggar så mycket den hära veckan så vet ni varför.. kommer nog inte finna någon ork. jag är ledsen men såhär ligger det till iallafall.. men ha en bra kväll till alla er som kan, för själv ska man ju ligga i soffan och dricka massa äckliga mediciner! / Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

nt nt bra-krya <3

2009-03-27 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0