vi har våra dagar som sakt

ja. som ni kanske märkt har det gått rätt så sakta med bloggandet. inte bra! men från och med nu äre skärpning.

dagen dåra. skolan som vanligt. hahaha våran klass är rätt så komisk. vi har typ problem? seriöst. hahah. matteläraren klarar inte av oss. haha och jag berättar inte det hära så att ni ska tro jag är stolt över det eller något sånt. men i slutändan är det som sakt rätt komiskt! haha. våran engelska lärare har ju inte precis 100 procents uppmärksamhet, snarare 20 % . haah-  2 stycken som lyssnade på hennes urdåliga genomgång! hahah, jag bara dog av garv. förlåt, men ja. hahah. nog om det, det löser sig nog; HAHA. efter plugget blev det hemgång nästan direkt. juste, fick tillbaka mitt omdöme inom fysiken. rätt bra faktiskt *bigsmile* haha. menmen sen när jag kommit hem blev det smågodis och tv. en måndag jag vet. fy camilla! men det var väll allt. oxox / Camilla

Kommentarer
Postat av: elin sjöberg

"men det löser sig nog"? hahahha camilla, tror du att vi kommer bli bättre på att lyssna eller? HAHAH snarare sämre? ;ö eller kan vi bli sämre än hur vi är nu? hahah men klassen är skön fan ;)<33333

2009-03-17 @ 21:12:11
URL: http://spasmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0