torsdagen

Hinner skriva ett inlägg nu. Sitter och äter och snart ska jag börja fixa mig till träningen. Jo, jag kom ju precis hem från skolan också. Tänk, jag har bara en halvtimme på mig att byta om, äta och allt det andra. Ganska stressande..
Har varit i skolan. Idag har vi jättemånga lektioner och man blir trött som fan. Juste, vet ni att våran mattelärare stog inte ut med oss längre så hon vägrade att vara våran lärare mer. Hon kom inte änns på våran mattelektion idag! Haha, shit vilken klass vi har asså.. Men ska jag vara helt ärlig, sög Lena som mattelärare. Nej nu ska jag fortsätta att äta. Jag bloggar efter träningen. Ska bla lägga ut musik. Pusshej /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0