torsdagar är hatade

TJENIS! kort inlägg nu då. kom precis hem från älskade handboll. något som gör mig suuuuuper glad är ju då att det är dm. alltså jag kanske inte ens får spela. lagen har inte kommit ut än. men jag hoppas på det bästa *fniss* haha. menmen i skolan hände det inget speciellt förutom att vi fått en ny mattelärare. den gammla tröttnade på oss och ville inte ha något mer med oss att göra?! hah så fick vi reda på att våran klass är den mest hemska klass enligt lärarna. kuuuuuuuuuuuuuul. hhahah. men nu ska jag dra mig till duschen och sen är det köttbullar som väntar. yummie! haha men skriver någ mera sen. /Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gör ni så ni e så hemska egentligen?;ö

2009-03-19 @ 21:23:53
Postat av: Anonym

va gör ni så ni e så hemska egentligen?;ö

2009-03-19 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0