tjalala

Måndag idag då. Just nu sitter jag och är superduper hungrig och vet ni? Efter skolan när jag hade kommit hem, var jag skithungrig. Jag satt och fantiserade mg en stor tallrik med spaghetti och köttfärssås. Fyfan vad gott alltså..Sen kommer pappa hem och säger att han alldelles strax ska börja laga köttfärssås. Fatta vad glad jag blev! Så snart ska jag äta mat, mumsigt.

Nej men hörrni, skola som vanligt. Våran nya mattelärare är så länge Rick tills vi får en annan. Visste inte riktigt om han skulle vara sträng eller snäll på sina lektioner.. Det första han gör med mig och Lina när vi kommer in i klassrummet med glass i handen, var att ta våra glassar, lika snabbt som jag blinkar, och kasta dom i papperskorgen! Sen skriker han '' Sätt er på era platser och var tysta!'' Herregud, där skrämde han mig allt! Alla skötte sig asbra på hans lektion och det är ju bra! Äntligen får vi lite ordning. Nej nu ska jag sluta babbla, hejdå! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0