tisdag

tjaba alla coola. *fniss* världens bösta nyhet; jag mår bättre! wohoh. ni anar inte hur glad jag är. okej visst.. det har varit otroligt.. otroligt skönt att fått vart hemma från plugget i 3 dagar. tror jag behövde det. fast när man mår som jag mått så vill man inge hellre än att bli frisk, det kan jag lova! fast ändå så har jag inte missat någonting speciellt i skolan. vi har ju nämligen tema vecka. så alla sjuor och åttor ska prova på de olika profilerna som ska komma till höst tror jag? ja. det var väll typ. spec idrott, språk, friluftsliv och sen två saker till. minns inte vad det var. menmen.. jag tror nog att jag kommer välja idrott, alltså fotboll, ishockey, handboll, basket och innebandy tror jag ;s och jag tror nog ni alla vet vilken utav dom  jag väljer? HANDBOLL. ja. men nog om det. just nu tar jag det bara lungt och kollar på tarzan. hahah. snackar lite med mimsan som vill ha hjälp med design till hennes blogg. vet ni? jag tror jag börjar bli känd som bloggdesigner. har skit många som frågar ifall jag kan hjälpa dom och skit. själv tycker jag att jag inte är så duktig. men hahha ska nog börja ta betalt. hahhaha! nej jag skojar bara. men jag har nog hjälp minst 10-13 pers. kanske inte låter så hemskt mycket. men när en design tar upp till 2 timmar blir det rätt mycket. men iallafall. ska nog sätta mig i skoffan nu och knäppa över till uggly betty. hinka i mig en powerking ska jag nog göra också. skriver mer sen! / Camilla

juste, GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0