svaren från jana

Postad av: cilla
till camilla och jana: kan inte ni typ lägga ut dagens musik och dagens mat och sånt?
puss
Svar: Jo såklart att vi kan. Det har ju hänt att vi har lagt ut dagens musik eller bara musik över huvudtaget här i bloggen förut. Vi kan försöka att göra det lite oftare. På tal om mat så kan jag kanske lägga ut det någon gång ibland. Tycker inte att maten brukar se så god ut på bild utan snarare äcklig. Men vi får se!

Postad av: anonym
fråga till jana; vad är dina bästa tipps för naglar? tycker du det är fint med nagelcak. issåna fall vilkken färga passar nu till våren?
Svar: Hmm.. Själv är man nagelbitare. Jag har faktiskt ett tips som jag själv brukar göra. Att man målar nageln med ett genomskinligt lack, innan man ska använda det andra som har färg. Det skyddar nageln från att bli gul och förstörd vilket den kan bli om man målar dom för ofta. Sen så tycker jag att det är jättefint med nagellack och sån där mörkbrun färg är supersnyggt nu till våren!

Postad av: anonym
jana:

hur får du ditt hår så fint?
Svar: Jag tycker inte att mitt hår är sådär jättefint. Visst, det är långt vilket jag älskar men tycker att det är tråkigt på något sätt. Brukar ha det uppsatt för det mesta i skolan och så. Det ända jag gör är väl att platta det och sen inte mycket mer. Ibland tuperar jag det underifrån så att man får volym men det händer inte ofta. Föresten, det är ett bra tips. Testa det!

vart köper du helst dina kläder?
Svar: Jag brukar köpa kläder lite var som helst. Dom mest besökta affärerna är nog H&M, Gina Tricot och Vero Moda. Favoriten är nog ändå Gina Tricot. Dom har allt man kan önska sig. Snygga jeans, tröjor, accessoarer och allt möjligt.

hur länge har ni bloggat? (har ni haft bloggar innan)
Svar: Vi startade den här bloggen i december. Både jag och Camilla har haft blogg innan fast inte tillsammans.

varför bloggar ni tillsammans?
Svar: Vi tänkte att det skulle vara roligare om två personer bloggar i en och samma blogg. Det blir fler inlägg, fler bilder. Extra utav allt helt enkelt. Det var bland annat därför vi döpte våran blogg till ''extrallt.''

är ni fortfarande bästa vänner?
Svar: Nej det är vi faktiskt inte. Jag kommer fortfarnade ihåg att det var den 21 juni för ungefär 2 år sen vi besämde att inte vara det längre. Självklart betyder vi lika mycket för varandra nu som då men vi ville bara inte ha någon som kallades för bästa vän. Fast idag är ju faktiskt Camilla den som står mig närmast och den jag kan prata med, så hon är som en bästa vän ändå.

Postad av: anonym
till jana och camilla: kan ni sga era topp 3 bästa filmer?(AA)
Svar: Åh, jag är så dålig på att komma ihåg mina favoriter. Ni vet sånna frågor som ''din favorit bok'' eller ''favorit film''? Då blir man helt tom i huvudet och kan inte komma på en ända. Men jag kan ju säga att jag älskar skräckfilmer! Och mina tre bästa kan jag inte komma på nu, tyvärr. Men jag rekomenderar Saw filmerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0