svar på frågor del 2 / Camilla

exempel på bra dunkdunk låtar?
svar: haha, jag kan ju börja med att dunklåtar är en del utav mitt liv! haha. jag lyssnar ständigt på det. jag verkligen älskar det! haha. kanske låter lite.. men alltås haha. jag blir verkligen glad utav det. men men David Guettas låtar rockar ju helt klart! han är nog min favorit. kan tipsa om en sida som jag brukar hitta grymt bra tehcno/house låtar på. www.tobbeno1.se  först klickar du på musik längst upp på sida. sen på höger eller vänster sida finns det olika musikstilar. ja alltså då t.ex. house eller svensk hiphop. den sidan är rätt så bra tycker jag! testa.

var köper du helst dina kläder?`
svar: var köper jag helst mina kläder? ja jag tror jana hade fått någon liknande fråga och om ni kanske inte vet det så har jag och jana nästan samma smak. så ja det blir väll ginatricot, h&m, cubus och veromoda. ginatricot och cubus har väll en liknande kollektion. och de två är nog mina favoriter. så ja.

när går du upp på morgonen?
svar: i vardagen går jag nog upp halv 7 - 7, vi börjar ju för det mesta 10 över 8 så det blir väll då. fast när vi har sovmorgon till 20 över 9 vaknar jag väll 8. så drygt en timme tar jag på mig på morgonen. och angående helgerna, haha jag kan sova bort halva dagen! gosch jag älskar att sova! haha

när fyller du år?
svar: jag är ett juni barn. ett plus med det är att jag fyller år under sommarlovet, hur härligt är inte det!?

är det sant att elin sjöberg är kaxig?
svar: hahahhah det var det dummaste! elin sjöberg är en ängel. det kan jag lova. hon är allt ifrån kaxig. har känt henne i 7 år nu, känner henne väl. så jag av någon vet absolut att det inte är sant. fast ibland kallas det för självförsvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0