svar på frågor del 1 / Camilla

till camilla: hur fixar du ditt hår?
svar: det har varit många som undrar hur jag stylar mitt hår. stylar och stylar. ja jag börjar iallafall med att platta det. sen andvänder jag en borste, inte en kamm. en borste. tuperar det lite där uppe och sen kammar lätt ovanpå så det inte ser så trasligt ut. sen sprayar jag det så det ska hålla sin plats. brukar använda hårsprayen PROFFS.


till camilla: hur ser dina naglar ut?
svar: haha dom tycker jag inte vi pratar om. jag är en riktig nagelbitare. det gick ju rätt bra genom tävlingen vi hade, jag, lina och jana. jag vann! haha svårt att tro? ja, men sp var det. tyckte mina naglar var riktigt snygga då. men det höll tyvärr inte och jag började bita igen. tråkigt nog!

till camilla: vad använder du för smink?
svar: jag använder en mousse från Maybelline som är i min hudfärg. på det tar jag ett solpuder från Isadora. svart mascara som heter Define-a-lash, skalet är ljusgrönt och finns även i rosa. sminkar mig rätt lätt. inte så mycket. brukar väll använda rouge ibland men inte så ofta.

till camilla: har du en kille?
svar: nej det har jag inte. håller mig till singellivet än så länge! jag njuuuuuuuuuter haha

till camilla: vilken sko storlek har du?
svar: 37-38. rätt stora va? alla gnäller på att "åh jag vill ha små fötter, det är mycket finare!" blabla. men tänk efter. hur kul är det  och gå och shoppa pumps på barnavdelningen lixom? haha så jag är nog rätt nöjd med mina fötter.



obs. vill påminna er om att verken jag eller jana kommer svara på allt för privata frågor.

men tack för de andra frågorna! resten utav dom kommer nog i ett annat inlägg så snart som möjligt./ camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0