sunday

Det känns som att våren snart är här. Vi hade inte direkt någon sol här i Märsta men det var ju varmt! Eller alltså jag gick utan dunjacka och sen så såg jag att det var 7 plusgrader ute! Igår snöade det jättemycket en liten stund men idag håller det på och smälter. Vi får väl hoppas på att det inte kommer någon mer snö, för nu vill vi ha vår!

Har spelat en match idag mot Tyresö. En förlust. Sen så har jag inte gjort någonting alls förutom att på vägen hem så åkte jag, pappsen och Camilla in på Onoff för att kolla en kamera till mig. Fyller ju år om några dagar och tycker att jag behöver en kamera. Hittade två som jag tyckte verkade bra men har ingen aning vilken jag vill ha, hehe. Äsch nog om det. Snart ska jag äta middag men familjen och farmor. Ha det bra /Jana


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-03-16 @ 18:53:24
URL: http://anchaals.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack :)

2009-03-16 @ 19:29:13
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0