shu söndag

shenis! sitter här vid datan och lodar som vanligt! haha. lyssnar på lite musik och så. är rätt trött occh har jävligt ont i foten! gjorde illa den på dm igår, usch vad jag ahtar det. btw, vi åkte ut i semin igår. rätt tråkigt men vi spelade bra iallafall tyckte jag *fniss* . hade match idag också. 94a match. trodde inte kjag skulle kunna spela igår angående min fot men jag tejpade den så jag knappt kunde böjade den! haha. men det hjälpte. så.. men matchen dåra. förlust! med 11 bollar tror jag? ;ö är iallafall jävligt trött nu så jag ska nog sluta skriva och fortsätta chilla framför datan och svulla godis! ska nog se på Wipeout ikväll också, och kanske sanningensögonblick? vi får se. men ha en bra söndags kväll nu, bye /Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette din blogg när du blogga ensamm? pussar på rey!

2009-03-24 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0