sämst uppdatering

Shit, jag undrar om ni kommer tro på vad jag säger efter det här. För några dagar sen bad jag om ursäkt och sa att jag skulle skärpa mig men så blev det inte. Jag vet inte hur jag ska få den där lusten för bloggandet tillbaka men jag ska verkligen försöka från och med idag! Har inte haft den där lusten den här veckan..

Vad har hänt under den här tiden då jag inte har bloggat igentligen? Nej inget speciellt. Skola och handbollsträningar som vanligt. Har kännt mig trött hela veckan och det kanske är en anledning till varför jag inte uppdaterat.
Imorgon har jag match mot Huddinge. Samling 4 tror jag. Verkligen skönt för då slipper man gå upp tidigt. Nästa dag ännu en match mot Tyresö, inte heller så tidigt. Det blir en riktig handbollshelg men det är kul!
Nej nu ska jag avsluta det här inlägget. Jag bloggar senare, jag lovar. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0