platt och lockigt

Hej kära läsare! Har tänkt att visa två bilder på två olika frisyrer. En bild när jag har vanligt, plattat hår och en annan där jag har lockigt. Jag vet inte riktigt vad jag passar bäst i.

Bilden till vänster är tagen för riktigt, riktigt länge sen. Jag letade bara efter någon bild där jag hade platt hår och det här var väl platt. Jag tror faktiskt att det är mer än 1 år sen bilden togs hehe. Jag började använda plattången för kanske 2 år sen och efter en tid blev jag beroende av den. Är nog det än idag men försöker att undvika den lite.

Bilden till höger är tagen för kanske 1 månad sen eller lite mer. Det där är mina natuliga lockar, alltså ingen locktång använd. Igentligen vet jag inte hur jag får sådär lockit hår. Efter att jag har duschat och håret har torkat så kan det hända att det blir lockigare än på bilden, ibland blir det inte lockigt alls utan bara lite vågigt. Mitt hår är lite skumt. /Jana

Kommentarer
Postat av: Anonym

platt platt platt,skit snygg

2009-03-07 @ 14:45:05
Postat av: elin sjöberg

platt tycker jag du passar bäst i :)<333

2009-03-07 @ 19:35:26
URL: http://spasmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0