onsdag

GODAGENS, onsdag dåra. juste, haha glömde berätta det igår. att nu har vi sov morogn till 20 över 9 både tisdagar och onsdagar! hur chill är inte det? hahah jo typ super! men iallfall. ja vaknade runt 8 och drog till plugget. ingetning speciellt hände. sen när vi skulle dra hem sparkade lina in mitt skåp! så vi fick sitta och vänta på vaktmästare i typ en timme! oh hahahha. fast medans busade vi lite.. scchhh! *mwihi* menmen .. kom hem för kanske 50 min sen? vet inte rikgt. men trackar iallfall pappa med att jag vill ha mat nu! är utsvulet. typ som en björn som har legat i ide i typ 500 år? men nu ska jag kolla klart på andra avenyn avsnittet på svt efter som jag inte gjorde det igårkväll. men skriver mer ikväll!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0