ni är gulliga

Kan börja det här inlägget med att säga hur glada vi blir när ni kommenterar och skriver jättegulliga saker. Och att ni tipsar om bloggen är också sjukt kul. Fortsätt med det!

Sitter här nyduschad och mätt i magen. Dagen i skolan har varit väldigt tråkig. Vi hade hemkunskap och vi gjorde grova tekakor. Väldigt gott. Sen har vi haft andra lektioner också men jag tänker inte skriva mer om skolan nu.
Idag hade vi träning också, väldigt tråkig träning. Och sen har vi faktiskt DM i handboll i helgen. Vi ska ända bort till Enköping och det kommer bli superkul! En tråkig sak är att jag håller på och bli förkyld känner jag och jag får absolut inte bli sjuk till helgen! Därför ska jag fortsätta med dunjacka och varma skor tills veckan är slut!
Jo juste, idag var det väldigt soligt och skönt ute. Jag blev så glad när vi hade slutat och jag går ut i solskenet och man känner värmen. Det var underbart. När snön har smält och det inte blåser längre, så är våren här! Tänkte börja med skinnjackan om det kommer vara lika soligt ute men kom på att jag inte ska riskera. Kan ju faktiskt bli sjuk vilket jag inte vill bli som sagt. Nej men vad jag skriver idag, haha. Nu ska jag sluta skriva och gå och fixa kläder till imorgon. Btw, jag börjar med dagens outfit imorgon! Puss på er /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0