lördag

godmorgon. vaknade precis alldelles nyss. låg och smsade till typ 1 igår så idag känns det som om mina ögon är fyllda med stenar. uschi, hahah. men men har inte hunnit klätt på mig än och inte heller hunnit bestämma mig om jag ska med päronen och handla. dom suger ju på att köpta rätt sorters smågodis! ååh. hahh. men senare blir det ju match runt 4 tror jag. eller vi har samling då iallafall. haha hoppas på vinst. nej men det ska nog gå bra, känner mig extremt taggad idag. fast först måste jag ju såklart tömma ögonen på sten! och busiga jag sitter och käkar chips innan frukost. *mihi* men jag älskar det, speciellt på morgonen. men nej nu får jag väll sluta. skriver mer när jag kommer hem från matchen. oxox/ Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0