klädsel efter humör

Hej på er. Har varit riktigt seg med bloggandet idag. Det är nog för att jag har haft träning och har inte suttit så mycket vid datorn. Snart ska jag fixa kläder till imorgon, och visst klär man sig efter humör? Är jag trött och inte orkar någonting en morgon, tar jag på mig ett par mjukisar och ser ut som ett jag vet inte vad i ansiktet. Så går jag till skolan. Men vaknar man på morgonen ganska pigg&så, då klär man sig lite finare och orkar fixa sig. Så är det nog med dom flesta tror jag.
Iallafall, imorgon är det fortfarnade temavecka. Jag tror att vi har NO på morgonen. Vilket innebär typ fysik, kemi och allt det andra tråkiga. Bland dom sämsta ämnen i skolan.. Nej nu ska jag sluta skriva. Vi får hoppas att det kommer något mer inlägg ikväll annars hörs vi imorgon! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0