JAG SKÄMS SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

men gud, vilken dåligt uppdatering? jag är verkligen ledsen. har inte haft ork. på 2 dagar? men det har varit skönt. alltså haha förlåt igen. har super dåligt samvete typ. och vill verkligen inte förlora besökare. det suger. so keep going! jag lovar att jag ska skärpa mig. men nog om det hära!

jag berättar om dagen lite senare. just nu sitter jag här ny duschad och ska snart värma på maten. den har tyvärr kallnat eftersom jag var på träning. men that´s life, eller? hah. men iallfall, alla pratar om att desperet housewives (stavning?)  ska börja. kanske kollar på det. vi  får se.. eller så kollar jag på andra avenyn. SOM JAG ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR! haha. men nu tjatar pappa om den där förbannade maten! puss så länge! 
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0