jag älskar piggelin

Hej alla bloggläsare. Är på dåligt humör just nu. Vet inte riktigt varför, jag tror att det beror på att vi har temavecka i skolan. Skit drygt! Vi har typ två lektioner varje dag men varje lektion är 3 timmar! Herregud.. hoppas vi får någon rast i mellan. Imorgon ska min grupp ha idrott i ungefär 2 timmar, sen är det lunch en halv timme och sen är det idrott igen. Våran andra lektion kommer vi att spendera utomhus i 3 timmar! Hur jobbigt låter inte det här igentligen?

När jag kom hem idag käkade jag kladdkaka och sen piggelin. Fyfan va gott piggelin är asså! Äter man en så kan man inte sluta, haha. Nej nu ska jag sluta. Hejdå! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0