helg

Älskade fredag! Idag var det skola men vi slutade klockan 11 idag, sköönt! men efter skolan gick jag, Lina och Camilla hem till henne. Vi gjorde inget speciellt. Vi hade planerat att åka till vikinga och se p94 spela steg 5 men det blev inget för mig. Vet ni varför? Efter att vi flyttade till den här lägenheten har vi fortfarnade inte fått våra nycklar som vi har beställt i november. Så vi 4 pers får dela på 2 nycklar. Sjukt jobbigt och ja, problemet var ju att jag hade ett par nycklar men inte min syster som kommer hem klockan 5. Därför måste jag stanna kvar hemma och vänta på henne. Blir så irriterad att vi fortfarande inte har fått våra nycklar!

Annars så skulle jag igentligen spela två matcher i helgen men jag kan tyvärr inte. Ska åka till tråkiga Örebro. Kommer att bli skit tråkigt men ska försöka att hitta på något roligt där ändå. Datan ska med så jag kan blogga och jag kommer tillbaka på söndag. Men nu har jag jättetråkigt känner jag, ska gå och locka håret eller något /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0