friluftsliv är tråkigt

Shit vilken tråkig dag det var idag asså! Kommer ni ihåg att jag skrev om temaveckan tidigare? Idag hade vi idrott på morgonen, eller det var meningen att vi skulle testa på olika sporter men ingen var ombytt så alla satt bara och lyssnade på information om sporterna. Den andra lektionen hade vi friluftsliv, tror jag att det hette. Det var nog det tråkigaste jag gjort på länge. Vi förskte att göra bröd och sen kokade vi blåbärssoppa.. Det var grymt tråkigt.

Nu sitter jag och äter mandarin, sen ska jag på träning ikväll. Har huvudvärk men jag känner att jag måste träna. Så snart ska jag börja fixa mig. Men först ska jag ta en piggelin! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0