fredag

Hej fredag. Kan berätta lite om dagen. Jo den började med att jag och Lina gick till skolan. Vi knackade på hos Camilla och hennes mamma sa att hon var sjuk. Fatta vad deppiga både Lina och jag blev. Stackars Millsan, vi skulle ju fan ha askul idag. Hon kände sig dålig redan igår men vi hoppades på att hon mådde bättre idag. Men tyvärr var hon sjuk. Riktigt synd, så därför tänkte vi att dom får baka tårta till mig någon annan gång. Men istället så gick jag, Elin och Lina och käkade kinamat efter skolan och sen drog vi till eurostop och gick runt lite. Köpte godis och glass. Vi hade faktiskt rätt så kul ändå. Haha och Elin åkte någon jävla helikopter på eurostop. Sån där automat som man stoppar in en tia i och så får man åka lite. Sen var det ju igentligen planerat att vi skulle se på film och sen dra ut ikväll men det blir nog inget på grund av en grej som jag inte tar upp här. Men hörrni, ni får ha en bra fredagskväll! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0