en vanlig måndag

Alla måndagar är precis likadana. Vakna tidigt, fixa sig, äta, gå till skolan och sen hem igen. Har man läxor gör man dom antingen i skolan eller hemma. Medans man har gjort allt så har tiden gått så fort att det är dags att sova och sen ska man upp tidigt nästa morgon igen. Skola, hem, träning, sova osv osv.. Ni fattar. Det känns som att jag är deppig och missnöjd med mitt liv men det är jag inte! ;D Bara lite less på skolan och allt det där, haha. Jag vill gärna ha sommarlov. Tänk va härligt!

Jag har precis ätit mat och har bestämmt mig för att inte sitta så mycket vid datan ikväll. Igår satt jag tills klockan blev läggdags och jag hann knappt fixa kläder till dagen som kommer och allt annat som jag brukar göra. Ja så idag måste jag göra allt som behövs för att slippa stressa på morgonen /Jana
Saker jag ska göra:
* Fixa kläder
* Duscha
* Blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0