en rast&röst-lös camilla..

hjälp mig någon? hah åh jag står verkligen inte ut längre. tänk att jag kanske ska vara såhära sjuk i typ 1 vecka till, hur sk ajag klara mig? gud. haha har hostat till jag nästan spytt hela dagen. det är inte kul ska ni veta! men febern har försvunnit iallafall och det är jag hur tacksam som helst för! men juste, har två till kompisar som mår exakt lika dåligt som mig också. vi är alla tre likadana sjuka. jag mimsan och jp. tråkigt tråkigt. krya på er vänner. men men.. inte bara att kjag hostar tills jag spyr! jag har NÄSTAN, nästan tappat rösten också. skit härligt!?nej. och åh vi ska inte ens snacka om hur rast lös jag är. usch det börjar nog växa mossa på mig här alldelles närsom helst.. nej usch vad jag klagar. men ja som sakt. jag är ju RASTLÖS. men förlåt, ska nog gå och dricke varmchoklad nu. ha det bra alla friska! /camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0