datasal

GOD DAG!  är i plugget nu. har spanska och sitter i datasalen. ska göra några ur tråkiga spanska uppg. men vem orkar? hah. men det får bli ett snabbt inlägg, eftersom våran bajslärare snart säkert upptäcker mig -.-' dååååååå blire inge kul kan jag säga. *fniss* menmen. veckans drygaste dag idag då. TORSDAG! usch. och vet ni?! jag är på väg att bli sjuk! inge roligt alltså. jag och brudarana som skulle ut i imorgon i fira söta jana. får se hur det blir med det. men jag hoppas verkligen att jag klarar det! åh jag tar livet av mig annars. men iallfall det är här sista lektionen sen så ska jag hem och vila och typ dricka te, folk säger att det är bra mot halsen? hah. måste gära något eftersom det är match ikväll, och den vill man inte missa. så pepparpeppar åt mig att jag klarar kvällen och morgondagen. men nu m´åste jag tagga. hörs sen! / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0