dagen(s)

jaha. tisdag dåra. började med syslöjd där jag nu håller på med en miljöpåse ( ett måste enligt läraren ) haha. nästan klar *smile* hah. vet inte riktig vad man ska andvända den till. någon som gjort en liknande och har svar på den frågan? iallfall senare vart det musik, spanska och so. sen hemgång. chillade lite framför datan. men jämt så ska ju tiden bara svischa iväg för camilla, alltid! hah. tänkte " åh 1 och en halv timme på mig, klart jag hinner!" haha men tst. när jag väl slänger blicken på klockan så har jag en kvart på mig att fixa mig inför träningen! bra planerat camilla.

träningen gick väll bra. inget speciellt, gjorde lite övningar och sen match. me like! sen vare utespringning. GOSCH VAD HALT ALLTSÅ! var skit nära på att halka. tack, jag skulle nog slagit ihjäl mig! haha. och när jag hade sprungit klart så fanns det lika mycket vatten i mina springskor som det finns i medelhavet! hahahah.  men men.. nog om det. här kommer en dagens;


vit tröja - h&m
jeans/tights - aksara
vit halsduk - vet inte
frisyr - utsläppt
------------------------------
 hur har eran dag varit?
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0