chokladsås

Hej alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er, allt är bra med mig iallafall. Känner mig glad faktiskt. Vet inte riktigt varför.. Jag har precis gjort egen chokladsås. Ganska god men man blir illamående efter ett tag. Jag tror att man måste åta den med vaniljglass men tyvärr så hade inte jag det. Äsch, här får ni receptet:
1 dl kakao
1 dl socker
1 dl vatten
Jätteenkelt! Fast jag tog oboy istället för kakao, hehe. Man ska iallafall koka allt i en kastrull en liten stund och sen är allt klart! Tänk när man inte har chokladsås hemma, så kan man bara göra det snabbt hemma. Perfekt.
Nej nu ska jag lyssna på musik och ta det lugnt. Senare drar jag och brudsen till vikinga och heja på vårat lag när dom spelar ikväll! Pusshej /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0