Camilla ber om ursäkt.. igen

jag tror det var i mitt senaste inlägg jafg sa att jag skulle skärpa mig och blogga mycket mer, men nej! någon som har koll på hur många veckors uppehåll jag tagit? kanske 1 - 2? fy vad hemskt. jag vet inte rikgt vad jag hållit på med. har fixat massa designer. och skolan, handboll. och massa andrta saker. har tyvärr inte hunnit. jag ber om ursäkt för det hära. måste skärpa mig nu, helt seriöst. men det är så trist på vintern? har inget att skriva om. haha men vänta ni. sommaren. hoh. då ska ni se på inlägg! haha.

nog om det. helg dåra. match både lördag och söndag. mill älskar. hahha. imorgon. alltså lördag är det match i huddinge, mot ja.. dåra huddinge. haha klockan 5 tror jag. och på söndag blire fajt mot tyresö. i tyresö, hahah. -.-'
sen blir det väll bara chill antar jag. kanske skulle till donken med jana och lina, vi får se. vet inte riktigt vad jag ska skriva. men det får nog räcka såhära. oxox / Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0