birthday

Hej allihopa. Idag fyller jag fjorton år! Har ätit tårta för ett litet tag sen och nu sitter jag och chattar lite på msn. Vissa som grattar och så. Min farmor är också här. Har fått några presenter av henne och det var hon som bakade tårtan. Asgod blev den! Planerna idag är väl att sitta hemma tror jag. Vara med familjen och så. Men jag har faktiskt ingen aning hur det blir. Imorgon ska min syrra in till stan typ och då ska vi se på bio i think. Kul, kul. Men nu ska jag iväg till Onoff för en till presnt väntar. Ni får veta vad det är sen! /Jana


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattiz, har sagt det flera gånger nu hah :)

2009-03-28 @ 13:12:45
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0