14 år at saturday


Jag kommer fortfarnade ihåg när jag var liten, då jag alltid tog med mig kompisar till Fyrishov på min födelsedag! Ibland gjorde vi något annat. Har för mig att vi gick på bio någon gång. Annars har det bara varit kalas hemma med en massa godis och ballonger. Tårtan var gjord som en barbie och presenterna var väl barbiedockor det också. Livet var helt underbart! Nu har tiden gått och jag fyller fjorton som sagt. Nu finns det inga dockor, leksaker eller något kalas här hemma. Det ända jag begär är väl att få fira med familjen och göra något med kompisarna senare på kvällen. Jag har underbara kompisar som vill gratta mig med tårta och sedan göra något roligt på kvällen. Allt är perfekt nu också. Sen brukar jag tänka att efter varje år jag fyller, kommer jag längre bort från barndomen. Ganska sorgligt men vad ska man göra.. Nej men jag ser iallafall fram imot lördagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0