väldigt trött

Hej bloggen.
Tänker inte sitta vid datan länge för det orkar jag verkligen inte. Jag och laget har iallafall varit på cup idag. Första dagen och det gick väl bra. Första matchen blev det oavgjort tror jag och den andra matchen vann vi. Om vädret behöver vi inte änns prata om, herregud vad jag hatar regn! Hela dagen har det antingen regnat eller duggat.. Fyfan vad trist. Fast samtidigt så är det ganska kul att spela handboll i sånt här väder. Det är lerigt på planen och alla är svarta och smutsiga när man kliver av planen. Skitkul faktiskt! Dock är det ganska svårt att spela eftersom att bollen är hal men det har gått bra hitills iallafall. Imorgon ska man upp klockan 7 på morgonen och spela igen! Sista matchen är klockan 1 så jag är nog hemma ganska tidigt imorgon. Idag kom man hem runt halv 9.
Men hörrni, tror att jag ska lägga mig strax, är jättetrött. Puss på er! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0