godnatt sötnosar


Haha en bild på mig som är grymt gammal. I början av 6an ungefär.. men visst måste man bjuda på sig själv?

Har fått ett förslag av att vi måste videoblogga mer och visst borde vi göra det. Grejen är den att det hade jag tänkt att göra för flera dagar sen men sen gick visst min kamra sönder och då har det tyvärr inte blivit av. Måste bara tänka ut vad jag kan spela in med. Min mobil eller webben kanske? Fast det är hemsk kvalité men vem bryr sig. Ni blir nog nöjda ändå. Fortsätt att kommentera om vad vi ska blogga om!

Nu måste jag nog börja dra mig bort från datan. Jag orkar inte spendera mer tid vid den. Ska sätta mig framför tvn och leta upp något som jag kan se på. Här får ni en dagens låt och godnatt på er! /Jana



David guetta ft Kelly Rowland - When love takes over

Kommentarer
Postat av: B

jana du var grymt söt på den där bilden sötis ^^ <3 fast de är du ju nu också . <3333

2009-06-03 @ 22:11:50
Postat av: B

jana du var grymt söt på den där bilden sötis ^^ <3 fast de är du ju nu också . <3333

2009-06-03 @ 22:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0