tv time


Nu sätter jag mig ner framför tvn ett tag. Pallar inte datan mer nu. Självklart kommer jag käka lite persika också. Sjukt gott! Tillsamans med en päronfestis, bra kombination (?) Haha. Menmen, sån är jag...

Kanske inte bloggar något mer idag heller.. Erkänn att jag har varit ganska bäst på det idag? Yes.. Haha. Det gillar vi ellerhur kompisar? Klart vi gör. Men whatever, vad händer imorgon då Camilla? hm.. Funderar på att åka och shoppa lite. Får se huur det blir med det. Eller så träffar jag Jana. Kanske åker någonstans med henne? Äsch vi får helt eneklt ta och se. Men hörrni, om jag inte bloggar något mer idag, vilket är fult möljugt att jag hoppar över så vill jag bara säga godnatt. Och vi hörs imorgon, right? /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0