tv-kväll

Hej!
Förlåt att jag inte bloggat idag men jag har gjort lite saker och har inte hunnit. Efter cupen, som jag skrev tidigare, var jag hos Camilla och vi såg Twilight och spelade The Sims 3. Twilight var väl rätt så bra men inte direkt super som jag hade trott att det skulle vara. Fast det var nog för att jag inte förstog ganska mycket av filmen så Camilla fick sitta och förklara en massa saker för mig. Fast när jag väl började fatta blev den bättre och om jag ser den en gång till så lär den vara superbra. Filmen dåra.

Now sitter jag och kollar på desperata hemmafruar och bloggar. Har bestämt mig för att sova riktigt länge imorgon. Nu kan jag äntligen sova ut ordentligt eftersom jag inte kunnat det dom dagarna vi haft cup. Aja, nu ska jag fortsätta kolla.
Kiss&hugs /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0