tipsar om spotify

 Kan inte så mycket om Spotify men vet iallafall att det funkar riktigt bra. Sök på vilket album/låt/artist som helst och du får upp precis det du söker. Dock kostar det 100 kr i månaden vilket är väldigt dåligt men när du köper Sprotify får du 1 eller 2 stycken gratis som du kan ge ut till någon. Alltså får man ett konto helt gratis när du väl köper ett. Ganska bra va? Min systers kompis köpte Spotify och gav en gratis till henne. Så nu lyssnar jag på musik därifrån!

När jag väl började prata om musik tänkte jag köra på några dagens låtar! /Jana


Michael Mind - Baker Street

Bart B More ft Oliver Twizt - Finally

Hoobastank - The Reason

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0