tips till alla eken-spelare!

Kom på en grej som jag tänkte dela med mig av till er. Eftersom det sägs att vädret kommer bli piss imorgon, regna osv. Till alla er som spelar ekencup eller bara allmänt är ute och avskyr att bli blöt om fötterna. Gör som jag tänker göra. För när jag väl blir blöt om fötterna så känns det som om hela min dag är förstörd och allting blr verkligen mycket jobbigrae. Haha. Men för att slippa det tänker jag stoppa in påsar i mina uberschyssta fotbolls glajjer. + att fotbolls skor är sjukt bra när det väl är geggigt och regning men dock inte såbra kvalite för regn skulle jag tro. Kanske låter lite fånigt men väldigt nyttigt! Slipper ju byta strumpor efter varje match iallafall och plus så syns  eller hörs påsarna inte ens. Smart va? Jag menar, finns det någon nackdel med det hela? Nej bara fördelar! I say NO to wet feets!  /Camilla

Kommentarer
Postat av: Caalleeee Miiiidbeeeck

hahahhaahhaha fin 4stegsmetod iallafall :)<33

2009-06-14 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0