sverige kokar av värme

Visst är det sant? Otroligt varmt är det ute med det är nice.
Jag känner mig rätt så stressad nu faktiskt. Har saker som jag måste göra nu innan jag ska iväg och sova. Som ni vet nog så ska jag och Camilla iväg med handbollslaget till Göteborg imorgon och spela handbollscup. Kommer bli superkul och ser verkligen fram imot det! Men nu måste jag duscha, sen föna håret och allt sånt där. Platta håret får jag nog göra imorgon känner jag.. Eller så gör jag det ikväll om jag hinner. Nej nu måste jag sluta babbla och faktiskt gå iväg och göra det jag ska göra. Här kommer iallafall lite bilder från dagen!




Jag och Camilla var ute och solade på gräsmattan idag. Spelade kort, lyssnade på musik och snackade om allt&inget. Nu måste jag iallafall kila till duschen. Vi kanske hörs sen! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0