sthlm

Jag blir alltid så förbannad när inte folk uppdaterar i sina bloggar. Men vad gör jag själv? Jo, jag uppdaterade ingenting igår! Förlåt vänner men jag tror jag låg och sov efter skolan igår.. Sen på kvällen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Jag var iallafall hemma.

För en liten stund sen kom jag hem från Stockholm. Vi var där med klassen idag och det är sista gången vi var tillsammans allihopa med våra mentorer och det. Vi gjorde nästan ingenting. Man fick gå runt lite vart man ville och igentligen skulle man svara på några frågor men det gjorde inte jag och brudarna. Utan vi gick till en kinaresturang och åt. Det var mysigt.

Imorgon får vi sommarlov!! Satan vad skönt! Efter sommarlovet är det betyg och 8an som gäller. Fan, tiden går så sjukt fort och det tror jag att ni håller med om. /Jana


En bild på mig och Lina från skolavslutningen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0