steninge imorgon

Åh, morsan kom in i mitt rum nyss oh lämmnade en bussremsa. Vilket påminner mig om att vi ska till steningebadet imorgon. Alltså hela våran enhet. Kul!? Nej! Iallafall, Brukar inte vara visstas vid steningebadet så ofta men tur är ju att jag vet vägen dit. Annars skulle det inte vart så kul. Jag ska iallafall åka dit med Jana och Linis. Och vilken attans tur dom har då som får åka med en som kan vägen, moi! Haha, men man ska iallafall vara där ute vid 10. Vilket är underbart! Lite sovmorgon här! Haha, men nu ska jag faktiskt säga godnatt till er för jag tänkte hoppa i sängs. Även fast det känns som om klockan bara är 8? Sjukt ljust ute! And i love it! Men vi hörs imorgon lovers. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0