spa-kväll!

Yes, nu är det igång. Sitter redan med hårfärgen i. Härligt jobbat millsan! Haha, innan jag kom hem tog jag och Jana bussen ner till centrum för att fixa lite grejor. Bla hårspray, nagellack och ansiktsmask för mn del, sen blev det naturligtvis lite jordgubbar innan vi hoppade på bussen tillbaka igen. Och ja som sakt, nu sitter jag här med hårfärgen i skallen.

Riktig spakväll för min del, ska duscha, raka benen osv, fixa naglarna, noppa ögonbrynen och sätta på ansiktsmask. Härligthärligt! Lägger nog inte lite bilder på det också. Kanske. Anyway, nu får ni endast en bild på hårfägen, goodie! /Camilla


Mobbad bild, BTW jag vet! DEt ser svart ut, när det är blött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0