sooooooooooool

Godmorgon alla söta!

Hur mår ni? Själv mår jag toppen, det är ju fan soligt ute! Först, när jag vaknade vilket var runt 12. Ville jag helst bara ligag kvar och ruttna i sängen för jag trodde vädret var lika taskigt som igår. Regn, blåst och kallt. Men nej! Här var det sol och värme. Kanske inte lika varmt som förra helgen, men mycket bättre än igår. Hoppas bara det håller i sig tills på torsdag eftersom då har vi ju skolavslutning. Man vill ju hjärna inte så i fula jackor och ja, sånt som förstör.

Men idag dåra. Jag ska nog börja fixa mig vilken sekund som helst. Sen blir det väll att jag hittar på något med Janis skulle jag tro. Vi går nog ut, passa på medans det är hyvsatt bra väder. Här riskerar man inte att sitta inne en hel vecka till. Nej usch! Men jag det var det, hör av mig lite senare! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0