sommarplaner


Kolla in dessa stentvättade jeans. Råsnygga tycker jag att dom är. Håller ni inte med mig?
Bilden tagen från chic.se

Sitter här vid datan och lyssnar på musik och tänker lite på vad som händer i sommar. Det finns så mycket man vill göra, så mycket man vill hinna med men det känns som dom här 2 månaderna inte räcker till.. Jag har för mig att vi hade 3 månaders sommarlov förut. Eller så har jag fel, jag vet inte? På nått sätt känns det som att det har blivit kortare.
Den 30 juni ska jag iallafall åka till Göteborg och spela världcup i handboll. Kommer nog bli superkul! Vi kommer hem den 5 juli och sen den 10 juli drar jag till Ukraina för att steka mig brun i solen. Jag längtar så otroligt mycket. Det där var iallafall lite av vad jag ska göra på sommaren. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0