slut på cup

Hej på er. Mitt lag åkte tyvärr ut idag i kvartsfinalen eller vad var det? Jag vet inte. Men Huddinge är ju ett ruskigt bra lag. Idag var det bättre väder också, det regnade typ ingenting + att vi fick spela på konstgräs. Mycket bättre än en lerig plan.
Men nu när cupen är över blir det vanlig uppdatering som förut och nu gäller det bara att njuta av sommarlovet. Den 30 är det dags igen att dra med brudarna till Göteborg och spela Partille. Längtar redan!

Vet ni, om 4 dagar ska jag få tillbaka min kamra! Jag är asglad över det. Eller igentligen så ska jag ju få den om 4 dagar men man vet ju aldrig hur det blir med den saken. Dom kanske ringer och säger att vi ska vänta 1 vecka till.. Åh, hoppas inte det.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tror att jag ska synka iPoden med lite ny musik men först måste jag starta om datan. Den segar lite.. Hörs! /Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0