sjukt varm dag!

Hej sötnos..

Sitter här med ett glas milkshake. Tycker att jag är värd det, inte för något speciellt utan bara för att vara riktigt snäll mot mig själv. That´s me! Men idag är det då måndag, vilket betyder skoldag. Den gick väll bra tror jag? Arbetade inte så mycket, det sista veckorna är chill. Hålelr inte alla med? Jo jag tror det. Men whathever, sjukt varmt var det iallafall idag! Det är ju skönt, me like. Och hörrni, det är 1 Juni idag. Det betyder att jag fyller år 4 dagar efetr skolavslutningen som är den 11 Juni. 15 juni, för dom som inte orkar tänka. Haha! Nog om det här..

Jana drog hem för en halvtimme sen skulle jag tro. Vi gjorde inget speciellt ikväll, tog det bara lungt. Super skönt. Men ja, jag ahr nog inget mer att säga om dagen tror jag? Nej det får vara bra såhär. Bloggar nog lite till ikväll om jag orkar. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0