seg

Har varit på träning. Eller det var ju för några timmar sen men jag har inte haft orken att blogga. Har jag inte nu heller, men vafan? Aja, träningen gick bra. Sista träningen för sommaren? Fast vi har ju partille kvar, yes! Fyfan vad jag längtar.. 4 dagar kvar tills vi drar! Och gud.. har ni tänkt. Både jag och Jana åker iväg i en vecka. Kommer fan inte blogga under en hel fucking vecka. Hur ska ni klara er? Tycker faktiskt lite synd om våra små söta läsare.. Hom :'( Men det kanske kommer något litet inlägg ifall vi får tag på någon data, chansen är rätt så liten. Kanske får springa ehm till Kim och blogga? Han bor ju lixom där? Haha, men det tror jag inte händer! Haha. Anyway, nu ska jag se på tv! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0