sanningar..


  • Småkryp kan äckla mig något enormt. Får rysningar bara utav att se på dom. Undra då vad som händer ifall jag hittar något äckligt litet kryp klättrandes på mig.. ! 
  • Jag älskar att hitta på och sy egna saker.. faktiskt.
  • Haha, ibland kan jag faktiskt vara riktigt snål. Men oftast inte(?)
  • Jag har varit alergisk mot Kiwi sen dagis. Vet inte om jag är det fortfarande, antagligen inte men jag vågar aldrig, jag skulle aldrig ens lukta på kiwi. Jag är livrädd!
  • Jag hatar folk som tror sig seriöst vara något. Tror dom vet precia allting om allt och alla. Jag bokstavligen hatar sånt folk!

Kommentarer
Postat av: elin

"Haha, ibland kan jag faktiskt vara riktigt snål. Men oftast inte(?)"

MEN OFTAST INTE?!?!?!!?! OFTAST HELA TIDEN SKULLE JAG SÄGA :Ö <3

2009-06-22 @ 10:46:52
URL: http://ppelins.blogg.se/
Postat av: Camilla

TYST MEREJ! inte alls, men jag vet en som är det. "HELATIDEN" DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! ;ö:<3

2009-06-22 @ 11:25:31
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0