saker som aldrig händer Camilla..

Jag färgar håret knallRÖTT, övertalar folket om att det är det sexigaste som finns (?) Alla tror mig och färgar genast håret, och Woila där har vi sommarens nya trend!

Jag skaffar en lama som husdjur, sviker mina vänner för att "jag måste gå hem och mata min lama" Djuret blir min nya bästavän, blir totalmobbad och slutar med att jag delar grav med min lama..

Jag blir ett miljöfreak. Flyttar ut i skogen, bor i ett tält. Andvänder stearinljus istället för lampor som drar på el - vilket är dåligt för miljön dåra. Duschar endast när vattnet kommer ifrån himlen. När jag gjort nr 2 så trokar jag mig inte med toalett papper utan löv, eftersom att toalett pappret kommer ifrån nerhuggda träd. Gör allt för att försöka förhinda växthuseffekten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0